LIONS Clubok
Lions Clubs Association of Hungary D-119

Székesfehérvári Első LC: baráti túra, a testvér kapcsolatok jegyében

2015.10.10.

Klubunknak két külföldi testvér klubja is van, a St.Pölteni LC és az erdélyi Besztercei LC. Szeptember 24-27. között Beszterce adott otthont a testvérklubok találkozójának. Két napon át nagyszerű fogadtatásban volt részünk, a klub tagok és párjaik készítették a táj jellegű ételeket , szervezték a zenés-táncos estéket. Napközben pedig különböző programok voltak, ezek közül is a legfontosabbat emelném ki, ami egy túra volt a Kelemen Havasokban.
Nyolc kilométert tettünk meg a „Via Maria Teresia” ösvényen, ami egykor az Osztrák-Magyar Monarchia határa volt. 1200m-ről indultunk, s a túra közben feljutottunk két csúcsra is, kb. 1800m magasra. Mivel kis csapatunk nem igazán szokott ilyen kemény túrákhoz, eléggé el voltunk csigázva, de a csodálatos panoráma, ami a csúcsokról elénk tárult, mindenért kárpótolt. Nagy meglepetésünkre mindkét csúcson egy-egy információs táblát is találtunk egy kis történelmi áttekintéssel négy nyelven, köztük magyarul is. Kiderült, hogy ezt a román (!) LIONS barátoknak köszönhetjük testvéri kapcsolatunk tiszteletére.
Ez a találkozó jelentősen hozzájárult kapcsolatunk további erősödéséhez, s reméljük a következőt nálunk tartjuk, hogy viszonozni tudjuk ezt a meleg baráti légkört, ami túllépett minden történelmi határon és kulturális különbségeken. Köszönjük Nektek Besztercei LC!
Barátsággal, Fehér Jánosné Dr. Székesfehérvári Első Lions Klub

Székesfehérvári Első LC: baráti túra, a testvér kapcsolatok jegyében Székesfehérvári Első LC: baráti túra, a testvér kapcsolatok jegyében Székesfehérvári Első LC: baráti túra, a testvér kapcsolatok jegyében Székesfehérvári Első LC: baráti túra, a testvér kapcsolatok jegyében

LIONS HÍREK

Lions Európa Forúm 2018.10.25. Skopje

Lions Európa Forúm 2018.október 25-27

Tri- Jumelage

2018.szeptember 20-23

Pályázat

A Monor Hegyessy Lions Club
tervpályázati felhívást ad közre a