Cseretáborok

Lions táborbeszámolók

Kedves Cseretáborozók, Kiutazók!

Tájékozódáshoz, országok, táborok megismeréséhez, élmények megosztásához innen letölthetitek az elmúlt évek tábor beszámolóit. További információkért lépjetek kapcsolatba a beszámoló szerzőjével – elérhetősége az adott dokumentumon belül megtalálható!

Bence 2019. november 26. - 2019. november 26.
2019. Indonézia / Bandung

Különleges élmény volt a teaültetvények meglátogatása. Indonézia legtöbb régiójában sok tealevelet előállító cég működik. Meglátogattunk egy ültetvény melletti teagyárat is, ahol megkóstolhattuk a helyi teákat a legjobb teafajtákból. Ezután a kerületi kormányzó házában vacsoráztunk. A következő napokban egy helyi fesztiválon vettünk részt, mert éppen a város alapításának évfordulóját ünnepelték. Sok helyi lakos látványosságként kezelt minket, ami felejthetetlen pillanatokat okozott, mert úgy kezeltek minket, mintha hírességek lennénk.

bővebben ...
Nóra 2019. október 15. - 2019. október 15.
Nóra
2019. Finnorszag / Kokkola

Az első családomnál egy olasz kiutazóval együtt töltöttünk egy hetet. Őszintén fantasztikus élmény volt, még fantasztikusabb emberekkel. A sok program ellenére mindig jutott időnk a pihenésre és a nagy beszélgetésekre. Bejártuk a történelmi látnivalókat Hämeenlinnában, kirándultunk, múzeumba mentünk, együtt sütöttünk, főztünk, eperfarmra mentünk, bowlingozni, bulizni, tóparti nyaralóba és persze szaunába.

bővebben ...
Zsófia 2019. október 09. - 2019. július 28.
2019. Norvégia / Strandenga

A tábor maga körülbelül 2 hétig tartott. Végig egy gyönyörű tó mellett volt a tábor helyszíne (egy éjszakát aludtunk egy másik helyen). A szállás meg az étel nagyon jó volt. Napi 4 étkezés volt és egy francia szakács hozott nekünk főtt ételt minden nap. ... A tó meg a környéke fantasztikus volt, sokszor megfürödtünk benne annak ellenére, hogy 10 fokos volt csak. A szervezés nem volt a legjobb és sajnos nem érzem úgy, hogy megismertem Norvégiát rendesen. Ettől eltekintve nagyon jó és sokféle embert tudtam megismerni.

bővebben ...
Zsófia 2019. október 07. - 2019. augusztus 21.
Zsófia
2019. Portugália / Azori szk.

Egy iskolában voltunk elszállásolva, a lányok és a fiúk külön szobában aludtak. Matracokon aludtunk, a földön, ami elsőre szokatlan volt, de én szerencsére nem vagyok kényes ilyen téren. A terem ahol aludtunk, és a fürdők is tiszták voltak. A másik szokatlan dolog, hogy nyitott zuhanyzók voltak, azaz nem voltak zuhanyfüggönyök. Szerencsére senki sem volt túl szégyenlős, és ezt is gyorsan megszoktuk. Fantasztikus két hetet töltöttem el a szigeten. A kedvenc programjaim a whale watching, búvárkodás, fürdés a ring of princess-sziget belső természetes medencéjében és a Furnas-i termál fürdő meglátogatása.

bővebben ...
Domonkos 2019. szeptember 27. - 2019. július 28.
Domonkos
2019. Ausztrália / Kookaburra

Tunával (Törökországból érkezett cserediák) és a fogadócsaládommal három hetet töltöttem együtt, ezalatt az idő alatt bejártuk a környéket, más csereprogramban résztvevő diákokkal is találkoztunk, sok közös programunk volt például Kincsővel és későbbi tábortársaimmal. Mire eljött a tábor a résztvevők nagy részével már jó barátságot kötöttünk, így egy összetartó csapatot alkottunk.

bővebben ...
Dóra 2019. szeptember 07. - 2019. július 28.
Dóra
2019. Finnorszag / Kokkola

...érkezésem előtt pár nappal kaptam az információt, hogy fogadó családom még 1 hétig Milánóban tartózkodik Lions konferencián. Mint kiderült, ezzel nem voltam egyedül, így első hetünket kénytelenek voltunk egy benzinkút melletti motelben tölteni 10 másik kiutazóval. ...A tábor fantasztikusan telt hála a Villa Elbai szervezőknek és profizmusuknak. Mindig volt programunk és szabad időnk is.

bővebben ...
Mimi 2019. szeptember 02. - 2019. augusztus 18.
Mimi
2019. Tajvan / Taipei

Még nem láttam ilyen szervezett, profi táboroztatást mint ami itt Tajvanon volt. A fogadó családom nagyon aranyos volt, ilyen vendégszeretetben még szinte sose részesültem. Reggel 9 órától este 11 óráig jártuk a vízeséseket, régi városkákat, utcákat, piacokat. Minden tajvani ember végtelenül kedves, érdeklődő és imádják a külföldieket. (Náluk az tök normális volt hogy anélkül, hogy ismertek volna minket oda jöttek selfiet és képet csinálni.) Még egy nagyon tipikus dolog van, hogy állandóan esznek...

bővebben ...
Flavia 2019. augusztus 29. - 2019. július 28.
Flavia
2019. Kanada / Bruce Murray

Ahogy mondani szokták, repül az idő, alig fogtuk fel és máris a táborban voltunk. Már majdnem mondanám, hogy családi környezetben voltunk, 23-an kiutazók, és a 4 táboroztató, így mindenkivel közeli kapcsolatba kerülhettünk, és nagyon megszerettük egymást. A tábor során mindent, amit csak lehetett besűrítettek abba a 11 napba, Canada’s Wonderland-tól kezdve, CN-Tower még Blue Jays meccsre is elvittek minket...

bővebben ...
Zsófia 2019. augusztus 10. - 2019. augusztus 24.
2019. Oroszország / Szentpétervár

A szentpétervári tábor abban is különleges volt, hogy a tábor ideje alatt a fogadó családoknál voltunk elszállásolva. Nagyon széleskörű programokat szerveztek nekünk, voltunk kempingezni, megnéztük a Hattyúk tava balett előadást, bicikliztünk a tengerparton és természetesen megnéztük a város nevezetességeit is (St Isaac’s Cathedral, Hermitage, Peterhof, Russian Museum, Summer Garden, draw bridges). Volt egy nap, ami teljesen az orosz kultúrának volt szentelve

bővebben ...
Dorottya 2019. augusztus 04. - 2019. július 21.
Dorottya
2019. Olaszország / Campo Italia

Sok gyönyörű helyen jártunk Szicilián belül. Voltunk tengerparti röpi meccsen, hajókáztunk, búvárkodtunk, várost néztünk és még sok sok más programon vettünk részt. Ezalatt a három és fél hét alatt megtanultam, hogy a kávé naturan a legjobb, az olasz fagyinál nincs jobb , ha azt mondják legyél pontos nyugodtan késs 20 percet, és hogy egy életre megutáltam a pizzát és a croissant.

bővebben ...
András 2019. augusztus 03. - 2019. július 17.
András
2019. Tajvan / Taipei

A tábor rövidsége ellenére rettentően intenzív és programokban dús volt. Voltunk magasban voltunk a tenger parton is. Minden egyes étkezés bőséges volt, sokszor nem értettük, hogy képesek a helyiek ennyit enni ebédre, vacsorára vagy éppen éjféli nasira. A hangulatra sosem volt panasz, mindig akadt beszélgető partner, én nem érzékeltem problémát a helyiek angoljával kapcsolatosan.

bővebben ...
Kende 2019. augusztus 01. - 2019. augusztus 24.
Kende
2019. Tajvan / Yilan Ancient Trees

Előszóként elmondanám, hogy Tajvan szépsége és kultúrája a legkülönlegesebb amit valaha láttam. Azonban táborról csak egy hónappal előtte kaptam meg a konkrét információkat, és sajnos a szervezéssel is voltak kisebb gondok. A tábor előtt két host családnál voltam elszállásolva egy-egy hetet, mindkét host család nagyon kedves és fiatal volt, minden napra találtak ki programokat és olyan helyekre jutottam el velük ahova a táborral nem lett volna lehetőségem.

bővebben ...
Bence 2019. július 24. - 2019. augusztus 15.
2019. Olaszország / Laghi

Olyan szociális gyerekekkel kerültem össze, hogy egy nap se kellett ahhoz, hogy (remélem) hosszantartó barátságokat kössek. Ehhez hozzájárult az a tény is, hogy az olaszok nem hagytak nekünk szabadidőt, viszont a fölösleges, programok közötti űrt közös várakozással kellett töltenünk. Milánó után a Garda tóhoz közel szálltunk meg csodás apartman házban medencével kényelmes ágyakkal zuhanyzókkal, nagyon jó volt ott lenni.

bővebben ...
Balázs 2019. július 23. - 2019. augusztus 03.
Balázs
2019. Németország / Jugendforum Akademie

Érdemes tudni erről a táborról, hogy igazából egy "akadémia" volt, ezalatt pedig azt értem,hogy nagy hangsúlyt fektetettek a szervezők a résztvevők szellemi fejlődésére. Közel minden nap volt egy tudományos program, amely rendszerint egy előadásból és/vagy egy workshopból állt. 3 hétig tartott az ottlét ám ezen idő alatt végig táborban voltunk Feldkirchen-Westherhamban (Münchentől kb 32 km)

bővebben ...
Zalán 2019. július 21. - 2019. július 11.
Zalán
2019. Finnorszag / Turku

Az ezt követő napon felfedeztük magunknak Turku városát, 6 órát gyalogoltunk és közben sok érdekes dolgot láttunk. Ezen a napon tudtam meg először, hogy van olyan sport, hogy golf-frizbi. A városban megnéztük a Turku kastélyt, egy nagyon szép parkot, egy hajókiállítást, ahol láttunk hadihajókat és halászhajókat. Délután egy közeli tóhoz kirándultunk és persze barbecue-ztunk is.

bővebben ...
Nóra 2019. július 18. - 2019. augusztus 09.
Nóra
2019. Japán /

Sok autentikus program is volt, teaceremónián és igazi buddhista szertartáson is jártunk, valamint legyezőt, szélcsengőt és szerencsemedált is csináltunk, amit hazavihettünk szuvenírként. Emellett rengeteg ajándékot kaptunk a szervezőktől és a családoktól is, sok diáknak annyi volt hazafelé a cucca, hogy el kellett postáznia vagy pedig plusz bőröndöt kellett vennie.

bővebben ...
Laura 2019. július 17. - 2019. augusztus 09.
Laura
2019. Japán /

...a tateyamai szállás volt a kedvencem, mely tradicionális irányvonalat követett: a szobákban nem volt ágy, így a tatamin aludtunk, valamint megtapasztalhattuk a közös fürdő (onszen) közösségépítő erejét. Ezen felül pedig lélegzetelállító látványunk nyílt a tengerre a szobák ablakaiból.

bővebben ...
Péter 2019. július 14. - 2019. augusztus 04.
Péter
2019. Finnorszag / Uuranien

Nem valószínű, hogy a család érted fog menni a reptérre úgy, hogy ha a kényelem nálad szempont, akkor gondold meg, mert minden tábortársam utazott legálabb 4-5-6 órát a repülőúton kívül. A családom rendkívül vendégszerető volt az első pillanattól kezdve valamint az elejétől fogva úgy kezeltek 100%-ban mintha csak a család tagja lennék. Nem volt kivételezés csak a finnek csodálatos hétköznapjai. Sztereotípia miszerint a finnek visszahúzódó és hideg személyiségűek alapjában véve is téves.

bővebben ...
Áron 2019. július 14. - 2019. augusztus 04.
Áron
2019. Németország / Berlin

A szállás is megfelelt, négyes szobákban voltunk, svédasztalos reggelivel voltunk ellátva, a hotellal szemben több bolt és étterem is volt, de a legfontosabb az ötven méteren belül található magyar bolt volt, ahol a harmadik hét felénél életmentő Túró Rudit és Sport szeletet tudtam venni. Nemzetközi csapatunk a tábor végére rendesen összekupálódott, még most is tartjuk a kapcsolatot.

bővebben ...
Anna 2019. július 13. - 2019. augusztus 03.
Anna
2019. Izrael / Tel Aviv

A programok jobbak nem is lehettek volna, rengeteg finomságot ettünk ( az izraeli fagyi veri az olaszt is meglepő módon) , lenyűgöző és érdekes helyeken jártunk pl.: Jeruzsálemben a Siratófalnál, a Holokauszt Emlékközpontnál, ami rendkívül megrázó élmény volt, a Szent Sír-templomban, ahol Jézus Krisztust keresztre feszítették, különleges kis bazárokban...

bővebben ...
Dorka 2019. július 13. - 2019. augusztus 03.
Dorka
2019. Dánia / Zealand

A tábor programja igazán változatos volt, de nem teljesen ismeretlen, hiszen érkezésünk előtt már kaptunk egy táblázatot a tervezett programokról. Az első pár nap ismerkedéssel telt, majd egy kalandos, kétnapos kenutúra következett. Ezen kívül eltöltöttünk egy napot Roskilde városában, illetve Koppenhágában is, ahol a Tivoli vidámpark mindenki kedvencévé vált.

bővebben ...
Luca Lili 2019. július 13. - 2019. augusztus 10.
Luca Lili
2019. Kanada / Waterton

A végleges kanadai fogadó családommal " nagyon jól jártam" és nagyon hálás vagyok nekik a felkészültségükért. Így tehát az elkövetkezendő hetekben, már négy fogadó testvéremmel jártuk Kanadát. Szerencsére a családunk nagyon támogatta az aktív életet, a jövés-menést, így minden autentikus kanadai/amerikai programot, a kempingezéstől a végtelen számú BBQ-ig kipróbálhattunk. Felejthetetlen élmény egy idegen kontinens minden apróságát felfedezni, szinte bármilyen egyszerű újdonságot tátott szájjal bámultunk. Ami példádul európaiként nagyon szokatlan volt nekünk, az a rodeó és a körülötte lévő hatalmas nagy izgalom a helyiek részéről.

bővebben ...
Botond 2019. július 13. - 2019. július 31.
Botond
2019. Hollandia / Harlingen

Esténként kiültünk a tengerpartra pokrócokra és beszélgettünk, zenét hallgattunk, és rengeteget nevettünk. Az egyik estén volt egy közös főzés, mindenki megcsinálta a maga nemzete egyik tipikus ételét. Ezt én nagyon élveztem mert az egyik kedvenc hobbim a főzés, ráadásul meghatározó élmény volt számomra megkóstolni több nemzet nemzeti ételét.

bővebben ...
Péter 2019. július 13. - 2019. július 31.
Péter
2019. Hollandia / Zeeland

Július 13-án érkeztem meg Amszterdamba, ahonnan hazavittek a fogadócsaládomhoz, ahol egy ukrán fiúval együtt töltöttem el egy hetet az ország közepén egy Bruchem nevű kis faluban. A közelben volt egy török, egy észt és egy osztrák lány fogadócsaládja, ezért velük sok közös programban vettünk részt, így jó kapcsolat alakult ki köztünk a tábor kezdetére. A vendéglátónk, Petra minden napra programokat szervezett nekünk, például meglátogattunk egy tehénfarmot, elmentünk a közeli városokba, Amszterdamba, és az ország legnagyobb vidámparkjába is és rengeteget bicikliztünk.

bővebben ...
Gabriella 2019. július 11. - 2019. július 31.
Gabriella
2019. Spanyolország / Andalúzia

A programokból nem volt hiány, sok várost és falut járhattunk körbe, amelyek nagyon hangulatosak és gyönyörűek voltak. Továbbá voltunk golfozni, kenuzni, kirándulni és persze sokat strandoltunk. Minden este vagy délután mikor vissza értünk a szállásra volt egy kis szabad időnk, de utána általában volt még valami közös program például spanyol óra, ami nagyon vicces volt azok számára, akik nem beszélték a nyelvet.

bővebben ...
Áron 2019. július 08. - 2019. július 25.
Áron
2019. Spanyolország / Costa Blanca

A spanyol szervezők nagyon intenzív programot állítottak össze, sok környező várost látogattunk meg (Elche, Alicante, Calp), ráadásul még Valenciában is töltöttünk egy napot. Ezek közül Calpot emelném ki, ahol a tengerparton egy hatalmas szikla magasodik, ahonnan rálátni az egész városra, elképesztő látvány volt! Valamint, elmentünk egy kanyonba, ahol vízesések között tudtunk fürödni.

bővebben ...
Milda 2019. július 07. - 2019. július 21.
Milda
2019. Görögország / Ciprus

Mikor 9 környékén landoltunk Larnaca repülőterén. Egy mosoly csalta meg az arcom, mondván; vágjunk bele! És ez igy is lett. Kiszálltam a gépből és egy teljesen más idő várt. Nagyon nagy itt a hőség és a páráról nem is beszélve és a +1óra beli időeltolódást. A vámellenőrzés és bőröndfelvétel után, kisétáltunk az ajtón és vártak minket az ottani Lions tagok.

bővebben ...
Gábor 2019. július 07. - 2019. július 28.
Gábor
2019. Csehország / Pilsen

A hetünk első napján megismertük fogadóvárosunk történetét és egymást. Az ezt követő napon túrázni és barlangászni mentünk. Szerdán bobozni vittek el bennünket a fogadó testvérein. Csütörtökön egy közös szalonnasütés volt a program a helyi Lions Club tagjaival. Pénteken elmentünk szórakozni a helyi diszkóba a cserediákokkal. Szombaton egy napot töltöttünk egy gyönyörű fürdőben a hegyek közt. Vasárnap útnak indultunk Pilzenbe…

bővebben ...
Zsófia 2019. július 07. - 2019. július 28.
2019. Törökország / Istanbul Bosphorus

Őszintén szólva az utazásom alatt egy kis bűntudat gyötört, nem igazán tudtam, hogy mire is számíthatok Isztambulban, hisz sajnos nagyon sok sztereótipiával, és előítélettel találkoztam kiutazásom előtt. - Ehhez képest azonban ez az út teljesen megváltoztatott, és megtanított arra, hogy nem ítélhetünk el semmit sem addig, míg meg nem tapasztaltuk. Soha életemben nem éreztem még ekkora tiszteletet és bizalmat, melyet Isztambulban kaptam. Pláne, hogy ők a magyarokra barátként tekintenek, a régmúlt történelmükben pedig mi, mint bizalmasok szereplünk. :D

bővebben ...
Virág 2019. július 06. - 2019. augusztus 03.
Virág
2019. Svájc / Nyon

Nekem a csokoládé gyár és a fesztivál tetszett a legjobban ezeket szerintem kihagyhatatlanak. Abból is látszik , hogy mindenki jól érezte magát , hogy nagyon nehéz volt a búcsú. -Életre szóló élmény volt és egy másik emberként jöttem haza , csak ajánlani tudom mindenkinek. És nagyon szeretnék ilyen utazásban még résztvenni.

bővebben ...
Mátyás 2019. július 06. - 2019. július 27.
Mátyás
2019. Belgium /

Összességében ez volt eddigi talán legnagyobb kalandom, és mindenkinek tudom ajánlani a tábort. Egy jóhangulatú kedves csapat, akik minden erejükkel azon vannak, hogy a táborozók jól érezzék magukat. Továbbá ezúton is szeretném megköszönni a Lions clubnak a támogatást és a lehetőséget.

bővebben ...
Réka Lea 2019. július 03. - 2019. július 21.
Réka Lea
2019. Olaszország / Alpi e Mare

Az egy hét letelte után átvittek a Savonában kezdődő 10 napos táborba, ahol hamar összebarátkoztam a tábor másik 11 résztvevőjével. Az első négy napot itt töltöttük. Itt főként a csapatépítésen volt a hangsúly olyan programokkal, mint például röplabdázás a tengerparton. A negyedik nap átmentünk Genovába várost nézni. Ezután tovább mentünk Aostába, ahol az ott eltöltött két napban programok sokasága várt minket, mint például korcsolyázás a Mont Blanc lábánál vagy vacsora az ottani Lions klubbal.

bővebben ...
Emma 2019. június 29. - 2019. augusztus 04.
Emma
2019. USA / Texas

Voltunk a Bush múzeumban, ahol találkoztunk a többi táborozóval, még ezen a napon közösen ebédeltünk és egy pár szót mindenki mondott magáról. Nagyon jó kis társaság gyűlt össze, 32 fő 19 különböző országból. Meglátogattuk a Dallas Cowboys amerikai focicsapat hatalmas stadionját, este pedig a Texas Rangers baseball meccsét néztük meg. A játék végén hatalmas tűzijáték volt, hiszen másnap volt július 4-e, vagyis a Függetlenség napja.

bővebben ...
Bence 2019. június 29. - 2019. augusztus 04.
2019. USA / Texas

A fogadó családomnál eltöltött idő igazán jól telt rengeteg programra vittek el minket, de a házban is el tudtuk ütni az időt, hiszen 6 gyerekük van (a legtöbb már felnőtt és nem velük él) így fel voltak szerelve szórakoztató alkalmatosságokkal, pl.: billiárd-, csocsó-asztal, medence stb. Volt szerencsém megtapasztalni a Függetlenség napi tűzijátékot ráadásul egy tó közepéről, a családom hajóján így bármerre néztem azt láttam. Meglátogattuk a Dallas cowboys stadionját (AT&T stadium) ami a világ legnagyobb fedett stadionja

bővebben ...
2019. június 29. - 2019. július 21.
2019. Olaszország / Campo Emilia

A család a nekik vitt ajándékok közül a sajátkészítésű lekvárnak és túró rudinak örült leginkább. 10 felejthetetlen nap után következett 10 még felejthetetlenebb nap a táborban. Itt őszinte, életre szóló barátságokat sikerült kötnöm, amelyekért nagyon-nagyon hálás vagyok. A tábor idején a történelmi múlttal rendelkező canossai kastélyban laktunk, ami nagyon különleges élmény volt a hegyek között. Számos hivatalos eseményen vettünk részt, szerepeltünk a tv-ben is, kaptunk egyen pólót és jelvényt.

bővebben ...
Kincső 2019. június 28. - 2019. július 29.
Kincső
2019. Ausztrália / Kanga

Június 28.-án, egy nappal az érettségi után el is indultam a repülőtérre, majd csekély 26 órával később már Sydneyben is voltam. Ott fogadott nagyszerű fogadó családom Anne és Bill. Több mint 2 hetet töltöttem Sydneyben, és a város hangulata, nyitottsága, szépsége nagyon közel került a szívemhez. Két olasz fiúval jártam be az óriási, 4 millió embert magába foglaló várost. Két és fél hét után azonban elérkezett a szomorú búcsú, repülnöm kellett Proserpine-ba, Ausztrália észak-keleti részére.

bővebben ...
Olivér 2019. június 23. - 2019. július 14.
Olivér
2019. USA / Atlanta

A tábor Atlantában egy egyetem területén volt, de minden nap kirándultunk a klubtagok segítségével az államban. Ebben volt vidéki program vadásznál, vizes program motorcsónakázással, túrázások. Az atlantai Mercedes-Stadion igazgatója is klubtag, ezért egy meccset nézhettünk a VIP kilátóból, ahol finom ételek vártak ránk. Mivel szeretem a sportot, ez is nagyon tetszett.

bővebben ...
Sára 2019. június 22. - 2019. július 06.
Sára
2019. Írország / Waterford

A programokból nem volt hiány volt, amikor egész nap sportoltunk, vidámparkban voltunk, városnéztünk, vagy a közeli Lions club tagokkal valami közösségi munkát végeztünk például: régi iskolák ablakait festettük, vagy kertészkedtünk egy belvárosi területen, de persze közben nagyon sokat hülyéskedtünk, és történteket meséltünk egymásnak. Minden este, amikor hazaértünk, egy adott nemzetiség főzött vacsorát, aminek egy hagyományos ételnek kellett lennie. Az időjárással is szerencsénk volt, mert két hét alatt egy nap esett csak az eső, ami ott egy ritkaság, és így a tengerben is lehetett fürdeni annak, aki akart.

bővebben ...
Adél 2019. június 22. - 2019. július 06.
Adél
2019. Németország / Saarland

A táborozókkal töltött hét során leginkább sportos, csapatépítő programok voltak, amiket nagyon élveztem. A tábor nagyon természetközeli helyen volt, egy kis tó mellett, valamint erdővel voltunk körülvéve. Kalandparkban voltunk, a szálláson játszottunk játékokat, valamint megnéztük Saar-vidék legnagyobb nevezetességét, a Saar-Hunsrück természeti parkot a folyókanyarulattal. Egyik nap Schengenbe is átmentünk, majd onnan sárkányhajóval eveztünk vissza Németországba.

bővebben ...
Sára 2019. május 07. - 2019. július 28.
Sára
2019. Kína / Hong Kong

A szervezés fantasztikus volt, a programok is nagyon jók és a hangulat is mindig megvolt. Igaz, hogy a tábor neve Hong Kong, de 5 napra átutaztunk Kínába (ide kellett vízum is, kicsit bonyolult procedúra), valamint Makaóban is töltöttünk pár napot. ... Nekem csak a kajálás okozott gondot mert én alapvetően utálom a kínai kaját és itt főleg tradicionális kínai éttermekbe vittek minket. Megoldható és túlélhető viszont, mert még én is megoldottam.

bővebben ...
Dorka 2019. május 07. - 2019. július 21.
Dorka
2019. Görögország / Ciprus

Amikor megérkeztünk a szállásra, alig hittem a szememnek, ugyanis egy gyönyörű, fehér, boltíves tengerparti épületekkel körülvett hatalmas tér volt, ahol volt kosárpálya, játszótér és közösségi terek. A tenger onnan olyan gyönyörű volt, hogy sokszor csak ott kint ültünk és azt nézve, a látványtól megbabonázva beszélgettünk. Az első héten sok szabadidőnk volt, de egyáltalán nem bántam, ugyanis ekkor köttettek az igazi barátságok.

Beszámolók éves bontásban

1% támogatás

Kérjük, adója 1 %-ával támogassa szervezetünket, és általa a hátrányos helyzetűeket. Klubunk az adományok 100%-át a nélkülözőknek juttatja.

LIONS Clubok Magyarországi Szövetsége D-119

Adószámunk:
19675132-1-42
Számlaszám:
11732002-23568132

cím: 1065 Budapest,
Podmaniczky utca 16. Fsz 6.